Geri Dönüşüm ve Kendin Yap Fikirleri- 1

GERİ DÖNÜŞÜM VE KENDİN YAP FİKİRLERİ-1

Birçoğumuz evde kullanmadığımız yada eskiyen eşyalarımızı atmaya kıyamayız. Farklı şekillerde değerlendirerek kullanmaya devam ederiz.  Bu yazımda sizlere bu konuda fikirler vermeye çalışacağım. Atmaya kıyamadığımız bu eşyaları nasıl değerlendirebiliriz bir bakalım..

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.
           Bunlar çikolata kavanozlarının geri dönüşümü.


Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.

Evinizde bulunan kullanmaktan sıkıldığınız ama kıyıp atamadığınız her türlü kavanozu boyama ve dekupaj yöntemi ile yenileyebilirsiniz.

Benim en sevdiğim geri dönüşüm fikirlerinden biri çatal kaşık sandığından dresuar yapımı. Gerçekten harika oluyor.


Bu sandıklardan çoğumuzun evinde vardır. Koyacak yer bulamaz atmaya da kıyamayız. Peki bu sandıklardan sehpa dresuar yapıldığını biliyor musunuz?
Bu ve buna benzer birçok çeşit lukens ayak yada normal sehpa ayağı kullanabilirsiniz.

Resimler alıntıdır.


Burada kullandığım resimler internetten alıntıdır. Kendi yaptığım şeyler değil. Ama fırsat bulabilirsem yapacağım şeyler :) Sizlerede fikir olsun istedim :)

Bir sonraki yazımda buluşmak üzere takipte kalın 😊

Yorumlar

  1. Kavanozlar çok güzel Ayşe Hanım. Yapmak lazım aslında. Biz fazla gördüğümüz her şeyi atmaya alışmışız oysa ne güzel fikirler üretiliyor böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum aslında Gülhan Hanım saklıyorum şişeleri kavabozları ama ah bir fırsatım olsada yapabilsem

      Sil

Yorum Gönder