Ev Usulü Adana Kebap


Herkese merhaba.😊

Yine beğeneceğinizi düşündüğüm bir tarifle geldim bugün.😊 Adana kebap yemek için lokantaya gitmek zorunda değilsiniz. Bu tarifle artık canınız ne zaman isterse kendi evinizde yapıp yiyebileceksiniz. Hangi şartlarda yapıldığını, içinde ne olduğunu bildiğiniz içinde yerken ve sevdiklerinize ikram ederken içiniz rahat olacak.😊 Lafı daha fazla uzatmadan tarife geçiyorum.









 MALZEMELER

500 gr az yağlı dana kıyma
2 - 3 diş sarımsak
1 adet orta boy soğan
Yarım çay kaşığı kimyon
Yarım çay kaşığı karabiber
1 buçuk çay kaşığı pulbiber
Tuz


Yapılışı

Öncelikle soğan ve sarımsakları rendeliyoruz. Kıyma, tuz ve baharatları derin bir kaba alıyoruz. Rendelediğimiz soğan ve sarımsağıda ilave ediyoruz ve iyice yoğuruyoruz. Ağzını streçleyip dolaba kaldırıyoruz ve birkaç saat dinlendiriyoruz. Dinlenen köfte harcımızı dolaptan aldıktan sonra tekrar yoğuruyoruz. Elimizi ıslatıp büyük parçalar alıyoruz ve düz bir zeminde  rulo yapıyoruz. Elimizle üzerinden hafifçe bastııp çöp şişlerimizi içinden geçiriyoruz. Fırın tepsimize dizdikten sonra 200 derece fırında 20-25 dakika kadar pişiriyoruz. Deneyeceklere afiyet olsun.















Diğer tariflerimize baktınız mı?
Sitemize bir göz atın
⇓ ⇓ ⇓
https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1


Pastane Poğaçası tarifimizi denediniz mi? Tarif için buraya tıklayın.

* * * *





Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hoşgeldiniz bloğuma:)

      Sil
  2. Ayşe Hanım elinize sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Can evimden vurdunuz beni :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈 çok teşekkür ederim deneyin mutlaka 😊

      Sil
  4. Ev usulü Adana kebap sandığımdan çok daha kolaymış. Hem de fırında oluyor ne güzel mangal yakmaya lüzum kalmadan. Bunu denerim mutlaka Ayşe Hanım elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede deneyin mutlaka Gülhan hanım pişman olmayacaksınız :)

      Sil
  5. İbrahim bahsedince geldim. Çok güzel görünüyor. Dene(t)meliyim. Çok teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Sağolsun İbrahim Bey bana da yer vermiş listede :) ben teşekkür ederim. Bence de denemeli yada denetmelisiniz ;) :)

      Sil
  6. heey evde ha pekiii deneriz çok sevdiğim yemek tabii. :) daha önce de trileçe vardı oh bi dee havuç topları, onu çok severim biz ona bonbon diyoruz, havuçla olmayanı yanii, kakao ile olanııı :)

    YanıtlaSil
  7. baksanaaa, üstte header'da "home" a tıklayınca yabancı bir blog çıkıyooo :)

    YanıtlaSil
  8. bi deee son yazımda vaersın ki işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cansın sen ❤😊 bu arada güzel bir tema arıyorum bulamadım telefondan yaptığım içinde farketmedim sen söyleyinceye kadar 🙈

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emine hanım hoşgeldiniz bu arada bloğuma 😊

      Sil
  10. ellerinize sağlık,sayfanızı Deep Tone sayesinde tanıdım ve takibe aldım, bende beklerim.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyor, elinize sağlıkkk :) Deep önerdi bloğunuzu fakat zaten takipteymişim, sizleri de beklerim.Teşekkürler paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende sizi takipteyim 😊 geliyorum yine 😊

      Sil
  12. Cok güzel bir tarif elinize saglik 😊

    YanıtlaSil
  13. Cok severim harika görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize çok teşekkür ederim 😊😄

      Sil
  14. Tarif için teşekkürler çok lezzetli duruyor deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim deneyin İnşallah beğenirsiniz :)

      Sil
  15. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seda hanım 😊❤

      Sil
  17. Evde yapılan her yemek güzeldir.

    YanıtlaSil
  18. lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.
    yanında sumak ile yoğrulmuş ince kıyım soğan çok güzel gider..
    bir de lavaş'a sarıp dürüm edersek ohh miss misss..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidip yapasım geldi inanın:) ama aksi gibi bugün geç çıktım işten

      Sil
  19. Ellerinize sağlık, çocuklarım bayılacak .

    YanıtlaSil
  20. Ay güzel görünüyor, mutlaka denemek lazım. 🤗

    YanıtlaSil
  21. Adana Kebabı çok severim. Evde ara sıra yapıyorum. Tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Toptan Kelle Eti Kıyması  Börek özellikle ülkemizde insanlar tarafından çok sık tüketilen, birbirinden farklı birçok farklı çeşidi bulunan ve farklı malzemeler kullanılarak hazırlanan lezzetlerden bir tanesidir. Geleneksel ve kültürel olarak bazı bölgelerde yöresel börek çeşitleri bulunduğu için genellikle börekler farklı malzemeler kullanılarak hazırlanmaktadır. Börek yapımında en sık kullanılan malzeme ise hiç şüphe duymaksızın kıymadır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder