Geri Dönüşüm ve Kendin Yap Fikirleri-2

Bir önceki yazımda sizlere kavanozların ve çatal kaşık sandığının dönüşümünden bahsetmiştim. Bu yazımda da karton kutulardan neler yapabileceğimize bir bakalım istiyorum:)

Karton kutu ne alaka diyebilirsiniz ama demeyin demeyin :) Özellikle küçük çocuğu olanlar bu kutuları çok güzel değerlendirebilir.

Mesela küçük kızınız için bu kutulardan bir  oyun evi yada mutfak yapabilirsiniz.

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.



Yada oğluşunuz için böyle bir otopark da yapabilirsiniz.

Resimler alıntıdır.

Resimler alıntıdır.

Evinizde dekoratif amaçlı da kullanabileceğiniz bu karton kutuları atmadan önce bir kez daha düşünün derim. 😊

Evinizde şömine var mı ? Yada olsun ister misiniz?






Kaynak http://tan4eto71.snimka.bg/hobby/kamina-ot-karton.845072

Evet arkadaşlar hislerimde yanılmıyorsam şu an bazılarınız kolları sıvamaya başladı bile😄 O zaman yapacak olanlara kolay gelsin. Yapan arkadaşlardan resimlerini bekliyorum..


Yorumlar

  1. Ay ben bu geri dönüşüm fikirlerine bayıldım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder