SEBZE ÇORBASI

MALZEMELER

1 soğan (yeşil soğan da olur)
1 patates
1 havuç
1 kabak
1 yeşil biber
1 kırmızı biber
8-10 adet mantar
2 yemek kaşığı kadar un

Patates, havuç, kabak ve mantar ve biberleri resimde gördüğünüz şekilde doğuruyoruz. Soğanı da doğrayıp sıvı yağda kavuruyoruz.(ben yeşil soğan kullandım) Doğradığımız diğer sebzeleri ve unu ilave ediyoruz ve 5 dakika kadar kavuruyoruz. Daha sonra suyunu ve tuzunu ekleyerek kaynamaya bırakıyoruz. Tüm sebzeler piştikten sonra blenderdan geçiriyoruz. Afiyet olsun.







Ben evimde bulunan ve lezzet vereceğini düşündüğüm sebzelerden kullandım. Sizde dilediğinizi tariften çıkarabilir ve lezzet vereceğini düşündüğünüz başka sebzeler ekleyebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Özellikle sebze çorbası çok güzel valla ellerinize sağlık. Sadece bebek için değil biz de içebiliriz bunu. Soğuk günlerde şifa kaynağı olur.

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız Gülhan hanım ben çok seviyorum sebze çorbasını kızımda bayılıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder