KURU FASÜLYE PİYAZI

Hem doyurucu hem de hafif bir tarif arıyorsanız bu tarifim tam da size göre.
Birçoğunuz piyaz yemişsiniz yada en azından duymuşsunuzdur. İster kuru fasülye ile, isterseniz de barbunya ile yapın. İkisi ile de sonuç harika. Özellikle et ve balık türü yemeklerin yanına çok yakıştığını söyleyebilirim. Yapılışı da oldukça kolay. Evimizde bulunan malzemelerle hazırlayabileceğimiz güzel bir salata çeşidi.👍👍👍

MALZEMELER

2 su bardağı kuru fasülye
1 tutam dereotu
1 tutam maydanoz
2 adet domates
1 adet kuru soğan(2-3 dal da yeşil soğan kullandım)
Zeytinyağı
Pul biber
Tuz
Dilerseniz yumurta da yapabilirsiniz

Yapılışı

Kuru fasulye akşamdan ıslatıp haşlanır, yada düdüklü tencerede pişirilir. Ben akşamdan ıslatmıyorum. Önce düdüklü tencerede biraz haşlıyorum daha sonra suyunu süzüp tekrar su ekleyip yine düdüklü tencerede pişiriyorum. Pişen fasülyeler soğumaya bırakılır. Soğanlar piyazlık doğranır. Domates, maydanoz ve dere otu da doğranır ve geniş bir kaba alınır. Soğuyan fasülye de ilave edilir. Tuz, pul biber ve zeytinyağı da ilave edilerek karıştırılır. Piyazımız servise hazır. Dilerseniz yumurta ile de servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun.



Diğer tariflerimize baktınız mı?
Sitemize bir göz atın
⇓ ⇓ ⇓
https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1


Patatesli Köfte tarifimizi denediniz mi? Tarif için buraya tıklayın.

* * * *


Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar