Elmalı Havuçlu Cevizli Kek





İçine girdiği hem tatlıların hem tuzluların hemen hemen hepsine lezzet katan şeylerden biri de hiç şüphesiz cevizdir. Cevizin tadının yanında özellikle bebek ve çocukların zeka gelişimindeki rolü de yadsınamaz. Cevizli kekin de ayrı bir yeri var bende😊 Bir de içinde elma, havuç ve tarçın varsa tamamdır 👌 Eminimki sizlerde seviyor ve yapıyorsunuzdur. Elmalı havuçlu ve cevizli kekimizin tarifini bie de benden dinleyin.😊

MALZEMELER

3 adet yumurta (oda ısısında)
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 adet rendenin iri tarafı ile rendelenmiş elma
1 adet rendenin iri tarafı ile rendelenmiş havuç
1 su bardağı iri çekilmiş ceviz içi
1 tatlı kaşığı tarçın
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Yapılışı

Derin bir kabın içine yumurtaları ve şekeri alıyoruz. 5-6 dakika kadar mikser ile yüksek devirde iyice çırpıyoruz. İçine sıvı yağ ve rendelediğimiz havuç ile elmayı ilave ediyoruz ve biraz daha mikserle çırpıyoruz. Unu, vanilya ve kabartma tozunu eleyerek onları da ilave ediyoruz. Mikserin düşük devri ile biraz daha çırpıyoruz. Cevizi ve tarçını ilave edip spatula ile karıştırıyoruz. Daha sonra yağladığımız kek kalıbına döküyoruz. Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 45-50 dakika pişiriyoruz. Kürdan yada çatal ile kekimizi pişip pişmediğini kontrol ediyoruz. Pişen kekimizi fırından alıp soğumasını bekliyoruz. Kekimiz servise hazır.
Afiyet olsun.😊


Tarifimizi beğenmeyi unutmayın.😊

Diğer tariflerimize baktınız mı?
Sitemize bir göz atın
⇓ ⇓ ⇓
https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1


Havuçlu Toplar tarifimizi denediniz mi? Tarif için buraya tıklayın.

* * * *



Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar

  1. Tarçın ve elma birbirine çok takışır. Eminim muhteşem olmuştur. Ellerinize sağlık Ayşe Hanım. 👏🏻😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim tatlardan biridir Gülhan hanım sevmeyene bile sevdiriyor keki 😊 içine cevizde girincee yemelere doyum olmuyor 😋😋

      Sil
  2. Elinize sağlık 😊 buyuk blog takip etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bana da beklerim
    https://camdandusler.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aslı hanım 😊 tabiki bakıyorum hemen ❤

      Sil
  3. merhaba, etkinlikten geldim takipteyim, sizi takipçi listemde göremedim kontrol edermisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Esra hanım:) ben bir süredir takip ediyorum sizi ama görmeniz lazım isterseniz takibi bırakıp tekrar takibe alabilirim :)

      Sil
  4. Efendim merhabalar
    blogunuza takipçi oldum. benim bloguma da gelirseniz sevinirim..
    kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. blogunuzdaki her tarif enfes gözüküyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Enfes görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Elmalı havuçlu kek yazınızı çok başarılı buldum, iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatih bey. Beğenmenize sevindim.

      Sil
  8. Elma havuç ve ceviz bir kekte buluşuyorsa o kek kesinlikle yenir. Teşekkürler tarif için ☺

    YanıtlaSil
  9. tarifi çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder