Amigurumi Oyuncaklar

Bugün sizlere son zamanlarda hemen hemen herkeste görmeye alışık olduğumuz amigurumi oyuncaklardan bahsetmek istiyorum. Bu oyuncaklar daha sağlıklı olduğu için anneler tarafından çabuk benimsendi ve artık birçok oyuncağın yerini amigurumi oyuncaklar aldı diyebiliriz. Bebekle başlayıp araba, meyve ve daha başka şekillerde de örülen bu oyuncaklar çocukların da oldukça ilgisini çekiyor.  Bende bugün sizlere birkaç amigurumi oyuncak örneği göstermek istiyorum. ALMAK İSTEYENLER İLETİŞİM KISMINDAN ULAŞABİLİR. :)




Amigurumi Bebek


Amigurumi Bebek


Amigurumi bebek













Ara ara bu oyuncakları sizlerle paylaşacağım. Hatta bebek elbise ve yelekleri de paylaşacağım. :) Bunları annecim örüyor. :)  Farklı modellerde ördürmek isterseniz de modellerini gönderebilirsiniz.

Bunu da paylaşmadan yazımı bitirmek istemedim. 😊😊  ⬇⬇⬇






Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar, görüşmek üzere... :)




Yorumlar

  1. Amigurumi oyuncak tamamen dogal iplik ve el emegi göz nuru ile yapılmakta plastik oyuncaklara tercih edilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Plastik oyuncaklar gibi sağlığa zararlı değil. Gayet doğal ve zararsız oyuncaklar amigurumi oyuncaklar

      Sil
  2. Bu amigurumi oyuncaklar öyle güzel ki, şu yaşta insanın içini kıpır kıpır yapıyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder