Manavgat - Gizli Cennet Şelalesi



Herkese merhaba. :)

Havalar ısınmaya başlamışken (yani en azından Manavgat'ta ısınmaya başladı:) ) sizlere Manavgat'ta gezilecek yerlerden bahsetmek istiyorum. Daha önce Manavgat - Kızılot'tan bahsetmiştim. Bu yazımda ise Gizli Cennet Şelalesi'ni anlatmak istiyorum.




Gizli Cennet Şelalesi


Gizli Cennet Şelalesi çok kişi tarafından bilinmeyen, adındanda anlaşıldığı gibi gizli bir yer desem yanlış olmaz sanırım. Önceleri yalnızca yöre halkı tarafından bilinen Gizli Cennet Şelalesi bir girişimci tarafından orman müdürlüğünden kiralanıp dinlence yeri olarak turizme açılmış ancak hala varlığından çok haberdar olan olmadığı için (hala çok insan trafiği yok ) doğayla başbaşa kalınabilecek güzel bir yer.


Gizli Cennet Şelalesi

Gizli Cennet Şelalesi

Gizli Cennet Şelalesi

Gizli Cennet Şelalesi


Şelaleden akan su miktar olarak kücük olsa da oluşturduğu manzara muhteşem. Şelalenin döküldüğü yerde ağaçlar arasına çardakların bulunduğu bir restoran bulunuyor. Ailenizle, çocuklarınızla yada arkadaşlarınızla gidebileceğiniz güzel bir yer. Görülmeye değer diye düşünüyorum.














Gizli Cennet Şelalesi



Siz de bu gizli kalmış yeri görmediyseniz gidip görmenizi tavsiye ederim. :) Yaz gelmeden paylaşmak istedim. Manavgat'ta gidilebilecek yerler içinde Gizli Cennet Şelalesi'ni de değerlendirebilirsiniz.


Bir sonraki Gezelim - Görelim yazımızda bakalım neresi olacak.. Takipte kalın... :)

Gizli Cennet Şelalesi'ne gitmek isteyenler için şuracığa ( ↓↓↓↓ ) konum bırakıyorum. :)

Yorumlar

  1. Vay be böyle güzel yer var mıydı ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizin her yeri cennet gibi aslında :) Manavgat'ta da böyle bir yer varmış işte bende sonradan öğrendim :)

      Sil
  2. evet görülmesi gereken bir yere benziyor teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Böyle gizli güzelliklerin insan istilasına uğramasını istemiyorum ama nasıl haberdar olacak insanlar ona da çözüm yok. Çok güzeldi teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsunuz Erhan bey ama görülmelide böyle güzel yerler. Gizli Cennet Şelalesinin şu anki durumu iyi galiba; Az insan çok huzur :)

      Sil
  4. Harika görünüyor, gidemeyince iki katı harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görülmeye değer bir yer aklınızda bulunsun :)

      Sil
  5. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Çok kapsamlı bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş, bir an önce yaz gelsiiiin. Görseller de çok iyiydi, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :) soğuk sevmeyen biri olarak bende istiyorum yazın çabuk gelmesini:)

      Sil
  8. Buraya çok kez gittim harika bir yer insanı alıp götürüyor resmen çok güzel bir yazı olmuş emeğinize saglik

    YanıtlaSil
  9. eskilere gittim. küçük kızımın yeni doğduğu zamanlar. çok güzel bir akşam yemeği yemiştik burada.
    garip oldum şimdi fotoları görünce.
    Teşekkürler eski günleri hatırlattınız, anılara götürdünüz beni.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  10. Manavgat Şelalesi ne güzle bir yermiş Ayşe Hanım. Siz de çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Balıkların göründüğü fotoğraflara bayıldım. Suyun rengi ve balıklar ne hoş görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  11. Yeni yerler keşfetmeye bende bayılıyorum,paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder