Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge Yorumu



Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge
Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge

Merhaba arkadaşlar.
Bugün elektrikli süpürge almak isteyip hangi markayı alsam diye düşünenler için Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Elektrikli süpürgem bozulduğu için bir süredir araştırıyordum hangi markayı alsam hem fiyatı uygun hem de istediğim özelliklerde süpürge hangisidir diye. Stilevs Soundless Elektrikli Süpürgeyi gördüm ve kullanıcı yorumlarına baktım biraz. Hiçbir olumsuz yorum görmediğim ve hem özellik olarak hem fiyat olarak aradığım gibi bir ürün olduğu için hemen sipariş verdim.


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge
Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge
Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Ürünü n11.com sitesinden aldım. Teslimat ile ilgili hiçbir sorun yaşamadım. Siparişimden 1 gün sonra kargoya verildi ve hemen ertesi sabah ürün evime geldi.

Kutu içerisinde resimde gördüğünüz sert zemin ve parke fırçası, turbo fırça, teleskopik boru, yuvarlak fırça, saat uçlu boru,  pedalı ana süpürme ucu, küçük fırça, dayanıklı elastik hortum, 2 adet bez torba, 4 adet kağıt torba ve  süpürgenin kumandası için 2 adet kalem pil bulunuyor.



Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge
Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge



Ürünün teknik özelliklerine çok fazla değinmeyeceğim. Birkaç önemli özelliğinden bahsedeceğim ve neden Stilevs Soundless elektrikli süpürgeyi tercih ettiğimden bahsedeceğim. Ama öncesinde ürünü ayrıntıları ile sizlere göstermek istiyorum. Şimdi ürünümüzü birlikte inceleyelim.


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Ürünün üzerinde açma/kapama ve kademe artırma/azaltma düğmeleri mevcut. Yine bunun yanında dijital ekran paneli bulunuyor ve hangi kademede çalıştırdığınızı buradan ayarlayabiliyorsunuz.



Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge


Süpürgenin hortumu üzerinde de açma/kapama ve kademe düşürme/yükseltme tuşlarının olduğu kumanda bulunuyor. 2 adet kalem pille çalışan bu kumanda ile de bu işlemleri yapabiliyorsunuz yani.

Süpürgenin arka kısmında filitresinin bulunduğu bölüm var.


Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge



Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge



Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge



Şimdi gelelim neden bu ürünü tercih etmelisiniz sorusunun cevabına. Yani en azından benim bu ürünü tercih etmemdeki en önemli nedenler diyebiliriz.

* Emiş gücü; Ürün 4 kademeli demiştim. Emiş gücü o kadar iyi ki dördüncü kademede halıyı kaldırıyor. Bu yüzden ikinci kademeye kadar düşürüyorum ben. Halınızın tüylerinin arasına hapsolmuş en küçük toz tanelerini bile silip süpürüyor yani.:)

* 61 Db ses seviyesi; Benim en ufak sese bile uyanan minik bir kuzucuğum olduğu için bu süpürgenin bu kadar sessiz çalışması bu ürünü tercih etmemde önemli bir etken oldu. Kızım uyurken yanında rahatlıkla ev süpürebiliyorum, yada telefon sesini, kapı sesini vs. rahatlıkla duyabiliyorum. Bir elektrikli süpürge bu kadar sessiz çalışıyor olabilir mi? Olabiliyormuş; test ettim, onayladım.:) Sanırım bulaşık makinem kadar bir sesi var ve beni hiç rahatsız etmiyor. :)

* 9 m kablo; Önceki süpürgemin kablosu kaç metreyse artık fişi taktığım odayı ancak süpürebiliyordum. Stilevs Soundlessin kablosu 9 metre ve evin neredeyse her yerine ulaşabiliyorum.:) 9 metrelik kablosu ile bu süpürge 12 metrelik bir alana ulaşabiliyor. Bu da benim için önemli olan nedenlerden biriydi.

* Kumanda; Olmazsa olmaz dediğim bir özellik olmasa bile kumanda özelliğinin bulunması da bir neden oldu bu ürünü tercih etmemde.


* Fiyat; Emsali ürünlerin fiyatları bu ürünün fiyatının neredeyse iki katı. Bu fiyata bu ürün bence gayet iyi.

Unutmadan söyleyeyim ürünün 3 yıl garantisi var.


Umuyorum ki faydalı bir yazı olmuştur sizler için. Ben elektrikli süpürge alacak olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum bu ürünü.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. :) 👋👋👋👋



 

Yorumlar

  1. ürün harika görünüyor tavsiyen için teşekkür ederiz bir sonra ki yazıda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim görüşmek üzere. 😊

      Sil
    2. merhabalar bende bu süpürgeden aldım sessiz ama halıda gıtmiyor emiş başlığı sert zeminlerdede emiş başlığı çok ses yapıyor sizinkide oylemi yoksa benim üründe sıkıntımı var

      Sil
    3. Merhaba bu başlığı nereden bulabiliriz aynı süpürgeden bende var ses yapmayan başlık bilginiz varmi özel olarak

      Sil
  2. Tanıtım için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. detaylı bir yorum...
    Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu markayı daha önce duymamıştım fakat özellikleri ve fiyatı güzel görünüyor. Bu kadar pahalı bir hayatta böyle ürünleri bulmuşken kaçırmamak lazım :) teşekkürler tanıtımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız çok bilindik bir marka değil ama o bilindik markalardan hem daha iyi hemde daha hesaplı naçizane fikrim tabi :) ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  5. Stilevs Soundless Elektrikli Süpürge markası ilk defa duymaktayım yazınızı baştan sona okudum teşekkür ederim birgün lazım olursa degerlendirecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloğuma:)

      Sil
  6. Merhaba, yorumunuz çok önemli, ben de almak istiyorum, gerçekten başlığı halı üstünde gitmeyip yapışıp kalıyorsa ve başlık çok ses çıkarıyorsa almayacağım, Bir de süpürge kablosunun çok ince olduğunu söylemişler olumsuz yön olarak, ne düşünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. En iyi elektrikli süpürgesi tavsiyelerini görmek için tıklayın : en iyi elektrikli süpürge

    YanıtlaSil

Yorum Gönder