Fırında Somon Balığı


Merhaba sevgili yemeksever takipçilerimm😊 Bugünkü tarifim özellikle balıkseverler için. Muhteşem bir lezzet olan somon balığı tarifitarifini vereceğim. Fırında somon balığı nasıl pişirilir merak edenler için hemen tarife geçelim.


Fırında Somon Balığı


MALZEMELER

1 kg somon balığı (5 dilim çıkıyor)
3 adet patates
4-5 diş sarımsak
Kekik
Pul biber
Tuz
1 tatlı kaşığından biraz az sıvı yağ

Yapılışı

Öncelikle sarımsakları rendeliyoruz. Sıvı yağ, tuz ve baharatları da ilave edip karıştırıyoruz. Somon balığı dilimlerini güzelce yıkadıktan sonra sarımsaklı karışımdan balıkların her yerine sürüyoruz ve tepsiye diziyoruz. Üzeri kızarana kadar fırında pişiriyoruz. Fırında Somon balığımız hazır. Deneyeceklere afiyet olsun. 😊


*Somon yağlı bir balık olduğu için yağı mümkün olduğunca az kullanmanızı tavsiye ederim.




Diğer tariflerimize baktınız mı?
Sitemize bir göz atın
⇓ ⇓ ⇓
https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1



Muhallebili Kemalpaşa Tatlısı  tarifimizi denediniz mi? 

* * * *





Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar

  1. Ayşe hanım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Fırında somon balığı lezzetli görünüyor. Ben balığı hiç sevmem ama somon balığı diğer balıklar gibi gelmiyor bana. Yani daha yenilebilir bir durumda bana göre. Bu tarifi uygulayabilirim o yüzden. Teşekkürler Ayşe Hanım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim Gülhan hanım beğeneceğinizi düşünüyorum ayrıca orkinos ve ceylan balığını da tavsiye ederim size tariflerim arasında var hem lezzetli bu balıklar hemde koku ve tat olarak bildiğimiz diğer balıklar gibi değiller. Teşekkür ederim yorumunuz için☺❤

      Sil
  3. Somonun yumuşak,yağlı kısmına bayılırım. Bu yağ çok faydalı zira. Dediğiniz gibi yağlı bir balık olduğundan yağı az kullanmak gerekli. Elinize sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ben balık çok severim. Sade ve derinden geldim. Sizi takip ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder