Despacito Pasta (Fenomen Brezilya Pastası)



Despacito Pasta



Herkese merhaba :) Sizlere bugün daha önce denemediğinize pişman olacağınız, favorilerinizden olacak bir pasta tarifi vereceğim. Uğraştırıcı gibi görünse de emin olun pratik bir tarif. Uzun zamandır yapmak istiyordum ancak yeni yapabildim ben. Tabi pişman oldum neden daha önce denemedim diye. Bu tarife bayılacaksınız, yedikçe yemek isteyeceksiniz.:):)

Despacito Pasta


MALZEMELER

Keki için;

3 adet yumurta
Yarım su bardağı şeker
Yarım su bardağı un
1 paket vanilya
Yarım paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao


Kahveli Şurubu için;

1 su bardağı süt
1,5 yemek kaşığı kakao
1,5 yemek kaşığı instant kahve


Çikolatalı Mus için;

80 gr bitter çikolata
80 gr sütlü çikolata
400 ml sıvı krema
1 yemek kaşığı pudra şekeri


Yapılışı;

Öncelikle pastamızın keki için yumurta aklarını ve sarılarını ayırıyoruz. Sarıları karıştırma kabına alıyoruz. Yumurtanın akını da başka bir kapta köpürünceye kadar çırpıyoruz. Sarılarını şekerle iyice çırptıktan sonra yumurta akını da ilave edip üzerine un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.
Son olarak kakaoyu da ekleyip karıştırıyoruz. Kelepçeli kalıbımızın tabanına yağlı kağıdı serip üzerine kelepçeli kısmı yerleştirip kapatıyoruz ve kek hamurumuzu kalıba boşaltıyoruz. Önceden ısıtılmış 160°C fırında 25 – 30 dakika pişiriyoruz. Kahveli şurubu için süt, kakao ve instant kahveyi ocakta kaynayıncaya kadar karıştırıyoruz. Kaynamaya başladıktan sonra ocaktan alıyoruz. ve soğumaya bırakıyoruz. Kekimiz piştikten sonra fırından çıkarıyoruz ve servis tabağına alıyoruz. Kalıbımızı da tekrar kekin etrafına yerleştirip soğuyan kahveli şurupla kekimizi ıslatıyoruz. Çikolatalı mousse için bir taraftan çikolataları benmari usulü eritip, bir taraftan da sıvı krema ve pudra şekerini koyu kıvam alıncaya kadar çırpıyoruz (krem şanti kıvamına gelmeli). Hazırladığımız kremaya erittiğimiz ve soğumuş olan çikolatayı da ilave edip iyice karıştırıyoruz.
Daha sonra kremayı soğuyan kekimizin üzerine döküp güzelce düzlüyoruz
Dolapta en az 5-6 saat soğumaya bırakıyoruz. 1 gece önce de hazırlayabilirsiniz. Ben dayanamadım ve biraz erken çıkrdım. 😋 Soğuyan pastamızın üzerini dilediğiniz gibi süsleyerek servis edebilirsiniz. 
Deneyeceklere afiyet olsun.😋😋😋


Despacito Pasta




Despacito Pasta



    Diğer tariflerimize baktınız mı?
    Sitemize bir göz atın
    ⇓ ⇓ ⇓
    https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1


    Starbuck Kurabiyesi tarifimizi denediniz mi? Tarif için buraya tıklayın.

    * * * *


    Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar

  1. Despacito pasta tarifini kaydettim elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seyhan hanım deneyin mutlaka❤

      Sil
  2. Despacito pasta görüntüsü çok güzel tadınıda sayenizde güzel tarifinizle öğreneceğiz saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim mutlaka tadı görüntüsünden güzel emin olabilirsiniz😊 teşekkür ederim güzel yorumunuz için😊

      Sil
  3. Hem adı güzel hem görüntüsü...Bakalım tadı nasıl, tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı daha güzel emin olun ☺ ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için💐

      Sil
  4. Yeni bir bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yeni bloğunuz hayırlı olsun deyip hemen geliyorum ☺ hoşgeldiniz bu arada bloğuma❤💐

      Sil
  5. Despacito Pasta tarifi tadı nasıl acaba görüntü güzel görünüyor Ayşe hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yiyen pişman bir yemeyen Yusuf bey 😊

      Sil

Yorum Gönder