Tavada İstavrit

Bugün bizim yine balık günümüzdü. Fırında pişen balıkların aksine bu kez tavada kızartalım dedik ve istavrit aldık. Tadını anlatmama gerek yok sanırım :) Birçoğunuz nasıl yapıldığını zaten biliyorsunuz eminim ama bende naçizane kendi yaptığım tarifi paylaşayım sizlerle.:)





MALZEMELER

1 kg istavrit
Mısır unu
Tuz
Sıvı yağ

Balıklarımızı güzelce temizleyip yıkıyoruz. Yıkadıktan sonra bir kabın içinde tuz ve mısır unu ilave ediyoruz. Balık tavamıza sıvı yağı döküp ocağa alıyoruz ve kızdırıyoruz. Tamamen mısır ununa buladığımız balıkları tavaya diziyoruz. Her iki tarafı da kızardıktan sonra balıklarımızı servis tabağına alıyoruz. Afiyet olsun 😋😊😊





Tarifimizi beğenmeyi unutmayın.😊

Diğer tariflerimize baktınız mı?
Sitemize bir göz atın
⇓ ⇓ ⇓
https://aysece42.blogspot.com.tr/?m=1







Tavuklu Kabak Dolması tarifimizi denediniz mi? 







Ayrıca sizler de tarifim yayınlansın diyorsanız buradan, yada buradan ulaşabilirsiniz. Siz tarifinizi gönderin, biz sizin isminizle yayınlayalım.

Yorumlar

  1. öncelikle afiyetler olaaaa. :)

    istavrit te güzel tercih ama biraz temmuz ağustos aylarına daha çok yakışıyor gibi..

    aslında mevsimin balığı. hamsi.. en güzel vakti..
    hele hamsili pilav nımm nımmm nımmmm pek bi leziz gider..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Doğruyu söylemek gerekirse daha çok levrek gibi fırın balıklarını tercih ediyorum ben ama hamsi ve istavritin yeri de bir başka :)

    YanıtlaSil
  3. Balığın her türlüsüne bayılırım tavada olsun yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fırın balıklarını çok seviyorum ama tabi tavada da ayrı güzel oluyor:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık Ayşe Hanım. :)

    YanıtlaSil
  5. İade-i ziyarete geldim :) Afiyetler olsun, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok memnun oldum :) teşekkür ederim ❤

      Sil
  6. blog takip etkinliğinden geldim ve bu güzel blogu takibe aldım . bende beklerim ... sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. harika gözüküyor canım çekti ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık.Takibinize geri dönüş sağladım :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Eliniz sağlık güzel anlatım olmuş ayşece hanım

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık harika gözüküyor ��

    YanıtlaSil
  11. Kim ne derse dedin hamsi benim favorim 💞
    Şöyle çıtır çıtır yanında çoban salata 🥗
    İstavrit de severim levrekte gopezde balık çok faydalı bir besin bizde bol bol tüketiyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder